My ordinary life...

Cześć...

Jestem Anne... Lubię: muzyke,filmy,podroze,zabawe,zwierzeta i wiele innych.....Jestem zwykłą dziewczyną ze zwykłymi marzeniami...
Na moim blogu będę opisywała dzisiejszy i wczorajszy świat...To mój pierwszy blog więc mam nadzieje, że nie będzie aż taki zły...:)

środa, 16 listopada 2011

Sławyy...:)

Każdy z nas chciałby spotkać lub otrzymać autograf i dostać zdjęcie jakiejś sławnej postaci.....Piosenkarze,piosenkarki,aktorzy,aktorki,celebryci,celebrytki...itd..;] Ja ocobiście chciałabym otrzymać autograf i spotkać się z: Rihanna,Lady Gaga,Bruno Marsa,Miley Cyrus,Dodą i Shakirą...;] To nie wszyscy ale to Ci najważniejsi..;] A wy kogo lubicie ? Gwiazdy mają na nas różne wpływy. Niektóre naśladujemy, niektóre kochamy, niektóre nienawidzimy..;] Każdy (chyba każdy) chciałby zaznać sławy chociaż przez moment.Niektórym może się to uda bądź udało.........

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz