My ordinary life...

Cześć...

Jestem Anne... Lubię: muzyke,filmy,podroze,zabawe,zwierzeta i wiele innych.....Jestem zwykłą dziewczyną ze zwykłymi marzeniami...
Na moim blogu będę opisywała dzisiejszy i wczorajszy świat...To mój pierwszy blog więc mam nadzieje, że nie będzie aż taki zły...:)

piątek, 18 listopada 2011

Kinoo...:)

Co u Was ? ;] Wczoraj miałam urodziny więc było "małe" świętowanie....Dziś obiecywałam Wam , że napiszę coś dłuższego...No więc tak wybieram się dziś do kina na ZMIERZCH PRZED ŚWITEM...Z moja przyjaciółką..;***<3 Na początku gdy oglądałam pierwszą częśc byłam taka znudzona , że brak słów..Jednak zdecydowałam się pójść. Przeczytałam sobie strzeszczenie w internecie. Żeby chociaż wiedzieć o co tam chodzi i powiem Wam, że spodobało mi się.. Przeczytałam wszystkie streszczenia..Spodobało mi się to i mam nadzieje,że spodoba mi się też film..:) A tak wogóle to na co lubicie chodzić jeszcze do kina ?; ]
Ja kocham komedie ale i równieź animowane bajki jak np. Smerfy w 3D...;]Z komedii chyba najlepszą było Ciacho lub Baby są jakieś inne...:) Miałam ubaw po pachy..;] Na niektóre filmy wpuszczają dopiero od 16 lat Więc wybieramy się z osobą dorosła ;];];] Myślę , że będzie fajnie i miło spedze czas z moją przyjaciółką....;***<33
Pozdrawiam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz