My ordinary life...

Cześć...

Jestem Anne... Lubię: muzyke,filmy,podroze,zabawe,zwierzeta i wiele innych.....Jestem zwykłą dziewczyną ze zwykłymi marzeniami...
Na moim blogu będę opisywała dzisiejszy i wczorajszy świat...To mój pierwszy blog więc mam nadzieje, że nie będzie aż taki zły...:)

sobota, 12 listopada 2011

Nie ocenia się ludzi po wyglądzie.....

Cześć.....:)
Wróce może troszkę do początku roku szkolnego. W mojej nowej szkole jest całkiem inaczej niż w poprzedniej. Tam wszystcy się bardzo dobrze znaliśmy, a tu znam tylko jakąś cześć ludzi. Przekonałam się też , że ludzi nie ocenia sie po wyglądzie. Niektórzy chodzą  na czarno ubrani a są też tacy co na różowo. Miałam okazje porozmawiać z osobą ubraną może w typu rock czy emo.... Osoba jest sympatyczna i bardzo zabawna... Chociaż bym sie tego nie spodziewała...:):) A więc pamietajcie "Nie osądzamy ludzi po wyglądzie...

Może coś o dzisiejszym poranku...
Wstałam i od razu zabrałam się do kończenia mojego bloga ;] Mam nadzieje, że tak może wyglądać. Mi się podoba ale niewiem jak wam.....
Może dziś jeszcze coś napisze ale wieczorem....
Dzisiejszy dzień mam już zaplanowany ale kto wie co może się zdarzyć...:):) Pozdrawiam

1 komentarz: