My ordinary life...

Cześć...

Jestem Anne... Lubię: muzyke,filmy,podroze,zabawe,zwierzeta i wiele innych.....Jestem zwykłą dziewczyną ze zwykłymi marzeniami...
Na moim blogu będę opisywała dzisiejszy i wczorajszy świat...To mój pierwszy blog więc mam nadzieje, że nie będzie aż taki zły...:)

poniedziałek, 14 listopada 2011

Książki...:)

Hejka...:)

Co u Was ? dziś o lekturach i książkach...... Na jutro mam do przeczytania Dziady częśc II...Już się boje. Lubię książki gdzie w nich coś się dzieje a nie np. o egipcie czy średniowieczu..:) Moją ulubioną książką jest Last Song (Ostatnia piosenka) Nicholas Sparks.... Świetna książka POLECAM....;] A moją ulubioną lekturą jest chyba hmmmm Sposób na Alcybiadesa. Bardzo śmieszna lektura.:) No więc będę musiała już kończyć i zabierać się za czytanie Dziadów...:) Gdy przeczytam napisze Wam co o niej sądze....;]
Pozdrawiam...;];];];]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz